SZOLGÁLTATÁSAINK

 

Mire számít a Pannon Kávé Közép-Európában? Hogyan alakul a kávézók piaca? Milyen növekedési lehetőségek lehetnek a régióban és Magyarországon? Miért éri meg önöket választani franchise-partnernek? (Amennyiben lehetséges)

-          A minőségi kínálattal rendelkező kávézók száma évek óta folyamatosan növekszik az egész országban. A kávékultúra Közép-Európában, így Magyarországon is, egyre inkább eltolódik a minőségi kávéztatás irányába. Manapság a vendégek is többet keresik azokat a kávézókat, ahol élményt jelent kávét fogyasztani, és ahol nem csak a napi koffeinadagját, de egyfajta gasztronómiai élményt is kaphat. Ezt a trendet a helyi és a multinacionális kávéforgalmazók is követik, azaz csak az tud labdába rúgni a piacon, aki valamilyen egyedi terméket, vagy szolgáltatást kínál a partnereinek. Ugyanakkor a minőségi kávészolgáltatást nyújtóknak számolniuk kell új szerepelőkkel is, hiszen az elmúlt években megjelentek az olyan jelentős riválisok, mint a Nemzeti Dohányboltok és a pékségek, amelyek nem csak, hogy olyan termékkört kínálnak a fogyasztóknak, amely a fő profiljuk lenne, hanem a kávészolgáltatásuk is egyre inkább megfelel az igényeknek.

A Pannon Kávé Kft. is törekszik arra, hogy megugorja ezeket a követelményeket ezért széles a szolgáltatási palettánk, mind a kávégépek, mind a kávé blendeket illetően.

Az egyik nagy előnyünk az, hogy magyar tulajdonban lévő cégként, partnereinknek rugalmasan, kötöttségektől mentesen tudjuk alakítani szolgáltatásunkat, amely a teljes vertikumot lefedi. Azaz széleskörű tapasztalattal bírunk nem csak a minőségi vendéglátó iparban, hanem a fent említett üzletágakban is. Ez akár a kínált gépparkban, szervizelési lehetőségekben, forgalmazott kávéfajtában és a kihelyezési konstrukcióinkban való rugalmasságot is jelenti.

 

-          Kik az önök vásárlói elsősorban? Vannak körül határolható vásárlói csoportok, akik önöket választják? Mi határozza meg az ő vásárlási szokásaikat?

-          Mivel szerteágazó szolgáltatási csomagjaink vannak, így a vásárlói csoportok is változatosak. Trafikok, kereskedelmi -és vendéglátóegységek üzemeltetői teszik ki partnereink legnagyobb részét. Mindegyik esetében nagyon fontos, hogy a lehető leggazdaságosabb módon tudják a kávét fogyasztó vendégek igényeit kielégíteni, így a megfelelő minőség mellett a beszerzési árak is elsődlegesek, valamint mi a szolgáltatásunk színvonalára is nagy hangsúlyt fektetünk példaként említve a szervizelési gyorsaságunkat.

Hogyan látják a magyar vásárlóknak milyen az ízlése? Hogyan változott ez mióta jelen vannak az országban? Milyen kávéfajtájuk fogy legjobban Magyarországon, melyik kevésbé? Mi lehet ennek az oka?

Véleményünk szerint nincs két egyforma kávéfogyasztó, nincs két egyforma ízlés. Így nem könnyű ezt a kérdést megválaszolni. Az teljesen egyértelmű, hogy a korábbi beidegződések változnak, a folyamatos innovációnak is köszönhetően egyre inkább visszaszorulóban van a „rossz” ízű, túlpörkölt kávé, a blendek egyre változatosabbak, sokszínűbbek. Mi is többféle keveréket használunk, amelyek különböző termő területekről származnak, és más-más eljárással készülnek, de kimondottan a mi igényeink szerinti pörköléssel.

Közép-Európában és a mediterrán vidékeken elsősorban az olasz hagyományok élnek, míg a világ javarésze a hosszabb, lazább, enyhébb pörkölésű kávét fogyasztja. A globális hatásokra a fiatalok egyre nyitottabbak az olasztól eltérő kávéstílusra. Hogyan látják, nálunk Magyarországon hogyan változott ez az utóbbi időben, és mire számítanak a jövőben?

 

-          A saját kávémárkáink közt megtalálható a klasszikus, sötét pörkölésű, és az enyhébb, világosabb változat is. A kettő nem zárja ki, sőt nagyon szépen ki tudja egészíteni egymást a kávézók kínálatában. Mi is úgy látjuk, hogy a fiatalabbak nyitottabbak az olasztól eltérő kávéstílusokra, viszont a klasszikus vonal még mindig domináns szerepet tölt be a piacon. Abban biztosak vagyunk, hogy az átmenet a trendekben soha nem fog véget érni, hanem egy folyamatos hullámzás és sokszínűség lesz a jövőben is a jellemző a magyar kávépiacra.

Akciók

TrafikTV - Trafik Café koncepció- kizárólag Nemzeti Dohányboltoknak!

Akciós ajánlatunk új, Trafik Café franchise partnereinknek.

Akció időtartama: 2017.11.01 - 2018.02.28

Az akció a DigInStore Zrt. ajánlatának elfogadásával együtt érvényes.

Ajánlat megtekintése

 

Hírek

UIPM Pentathlon World Cup 2018

A nagy sikerrel zárult kecskeméti Öttusa Világkupán a Pannon Kávé jóvoltából a versenyzők és segítőik a Corso Verona kávé hathatós segítségével „doppingolták” magukat.

 

Mi a kiváló minőségű kávéinknak (is) tudjuk be a szép sikereket!

Hajrá Magyarok!

Elindul a TABAK Akadémia roadshow

A dohánytermék-kiskereskedők szövetségének legfontosabb céljai között szerepel a közösségépítés, és a szövetség meglévő vagy leendő tagjai részére különböző képzések biztosítása. 2018. április közepén máris egy nagyszabású roadshow indult útjára, amely képzéssorozat és miniexpo is egyben.

 

Az MDKSZ tavaszi képzési programja április 17-én Budapesten, a Dürer Rendezvényházban kezdődött. Alkalmanként 80-100 fő részvételére nyílik lehetőség, a főváros esetében 3 nap volt szükséges ahhoz, hogy minél több érdeklődő részt tudjon venni az eseménysorozaton.

Bővebben...:

Öttusa vk – Már 140-nél is több nevezés érkezett a kecskeméti világkupára

Eddig 26 ország több mint 140 versenyzője nevezett a május 3. és 7. között zajló kecskeméti világkupára – közölte a Magyar Öttusa Szövetség (MÖSZ) versenyigazgatója.

 

A Magyar Öttusa Szövetség és a kecskeméti Hírös Sport Nonprofit Kft. 2018. május 03. és 07. között rendezi meg a 2018. évi Öttusa Világkupát Kecskeméten. Ez lesz egyébként immár zsinórban az ötödik öttusa vk a városban, amit külön ki is emelt köszöntő beszédében a sajtótájékoztatón jelen lévő Szeberényi Gyula Tamás, Kecskemét alpolgármestere.

Bővebben...:

VinCE Budapest 2018

VinCE Budapest 2018. Közép-Európa legnagyobb boreseménye Budapesten

 

2018. április 5 és 7-e között a VinCE Budapesten összesen 160 kiállító borait, párlatait és gourmet-termékeit kóstolhatták az érdeklődők. A jeles rendezvényen Pannon Kávé is saját standdal és a kiváló minőségű, lágy, enyhén olaszos pörkölésű Perla Rosso képviseltette magát a Várkert Bazárban.

A nagyszámú érdeklődő így nem csak a kiváló borokat ízlelhette meg, hanem a baristáink ajánlásával ízelítőt kaphattak a felső prémium kategóriás kávénkból is.

Brand Tester Park 2018

Magyarországon eddig egyedülálló kezdeményezés részesei voltunk a Brand Tester Napon a Hungexpo-n…

 

A Perla Expressünk segítségével 2018. március 11-én részt vettünk az első családi márka tesztelő napon, ahol a Hungexpo G pavilonjában 10.000 m2-en, több mint száz kiállító mutatkozott be a több ezres látogatói tömegnek. Kivételes élmény volt ezen a nagyszabású rendezvényen tovább erősíteni az egyre népszerűbb Perla kávénk hírnevét és megítélését. Hiszen minden várakozásunkat felülmúlta az érdeklődés az általunk készített kávé különlegességek iránt.

Az eseményen részt vevő kollégáink elmondása szerint rendkívül családias és jó hangulatú esemény volt, amelyen nem volt megállás számukra, hiszen futószalagon készültek a kávék és a latték. Örömünkre szolgált, hogy számos Partnerünk is megtisztelt minket azzal, hogy elfogadta a meghívásunkat és megihattunk velünk közösen egy jó kávét…